fredag 5 september 2008

Grattis cattis!

För idag är det 18 år sedan jag föddes. Alla tror att det ska pirra i magen, men det gör det inte. Fast det har varit en helt perfekt dag - hittills. Vicki sjöng för mig på morgonen och jag fick en present och kladdkaka (hon vet att jag hatar tårta). Sedan sprang jag runt och småstädade i lägenheten innan jag drog till Friskis&svettis för ett core-pass. Riktigt bra faktiskt. Vill man må bra så ska man verkligen träna! Cyklade till skolan för en kort lektion och nu ska jag snart hem igen. Jag tror jag får besök ikväll. Jag är så glad! (och igår köpte vi bord på ikea - men vi har ingen skruvmejsel. sedan fick jag ett sjukt fint tennarmband (sameslöjd) från mamma också!)

Jag var 17 år. Och ifall någon undrar så är marie-kex godare än maria-kex (som finns i spanien).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis <3 pusss

Anonym sa...

jiyo: Tack vännen! :)