måndag 8 september 2008

Regnar det ute?

Det är konstigt. Det är jättekonstigt. Bara så. Ni fattar inte. Jag fattar inte. Så det kvittar liksom. Inget kvittar - vad snackar jag om? Jag menar både ock egentligen, men orden försvinner hela tiden. Fast egentligen har det kanske aldrig funnits några ord överhuvudtaget, utan de fanns liksom bara i mitt huvud. Sedan när jag kom ut glömde jag huvudet och sprang och att springa och prata samtidigt är inte så lätt, inte om man springer sitt snabbaste i alla fall (det gjorde jag). Vem som helst inser ju att orden ramlar på vägen. Så jag ska träna mera nu så att jag kan springa fortare och blir bättre. Sen fattar jag inte grejen alltid? Allt flyter på och är perfekt, sen kommer en liten sten och det blir punka på cykeln. Fy, vad onödigt va. Men jag skrattar ändå. Mest på länge. Jag kanske borde fixa nytt jobb också. Typ. Eller vad säger ni? Varför säger ingen något någongång? (Man kan ju kommentera på den här bloggen också). Jag tror det regnar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Asås cattis byt inte jobb än, för jag kanske ska börja jobba på provoice snart när fotbollsserien är slut!
Antingen det eller på ÖB.
Såå om ja börjar jobbar vi tillsammans jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Anonym sa...

Jag var i sävja idag, jag gick och sprang dit. jag tappade också orden på vägen. kan du plocka upp dem och ta med till skolan imorgon? jag kan nämligen inte skriva mer, orden finns liksom inte kvar.

Anonym sa...

alex: Ska du? Men ser de ut som att jag fixar nytt jobb på fem sekunder. Vi ser ju hur de blir men jag börjar tröttna...
anna: va? var du i sävja? jag var inte. berätta nu. det finns inga ord ibland.