fredag 10 oktober 2008

Jag har mål

Igår var det torsdag. Och igår var jag på prisutdelning, föreläsning och middag - för min mamma vann pris. Min svensklärare var också där. Men det var gott med maten och jag ritade ändå mest på föreläsningen. Sen skyndade jag mig hem och cyklade till utk och spelade badminton med tjejerna hela kvällen (Johanna har kommit hit, men hon åkte till USA imorse - jag vill följa med!). Det var skitlänge sedan och det var jätteroligt, men jag misstänker att jag kommer få träningsvärk ikväll. Fast det spelar ingen roll. Jag gillar träningsvärk. Och jag är ändå ganska stark, för det var inte jobbigt att göra tio armhävningar på fötter (jag ska sätta upp mål så jag klarar massa). Och så ska jag kunna klappa emellan igen, några stycken. Jag gjorde en mållista igår. Det är mycket jag ska klara. Tex ska jag lyckas skaffa nytt jobb och MVGx9. Jag har en plan. Flera planer till och med. Jag pluggade inte till svenskprovet. Jag hann inte (jo lite imorse). Men det gick nog bra ändå.

Inga kommentarer: