onsdag 22 oktober 2008

Palla kokosbollar va

Jag har tecknat idag och det blev faktiskt ganska fint nu när jag tänker efter. Det kommer att bli ännu finare när jag målar. Jag vet vilka färger jag ska ha. Hoppas allt går enligt planen. Fast är det egentligen någon idé att jag ahr en plan överhuvudtaget? Det blir ändå aldrig som jag tänkt mig. Men jag har i alla fall bakat idag, för min söta lillasyster har varit på besök. Vi cyklade till Willys men glömde köpa hälften av vad vi tänkt, därför blev det bara kokosbollar här hemma. Jag mår illa av allt sött. Ge mig riktig mat. Jag tror jag ska sluta med sött helt tror jag. Det har aldrig varit min grej. Men som om någon bryr sig, jag vill ha silverte nu och fortsätta filosof-skriva min essä. Det blir som det blir med den va

palla palla palla ja palla lätt som en plätt palla palla alltid dåså

OKEJ VEM ÄR PÅ ATT VARA SOCKERFRI FRAM TILL JUL? (komigen nu, jag behöver en orsak förutom min mage som inte tål någonting typ)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha, jaaag är på!! dt är sant,jag kmr fixa dt galant :D även om du tvivlar, jag kan viisa dig... vet du vad? jag kan till å med vara anonym, du kmr ändå vet att dt är jag som skriver. kul va?. så därför är jag det den här gången... du kan ju höra av dig, :) . <3

Catharina sa...

You go girl (?) !