tisdag 11 november 2008

Jag tränar och sjunger luciasånger och lever vidare

Igår var det första gången jag tränade på länge. Och jag var faktiskt i god tid och nöjd med mig själv, tills jag insåg att passet började en halvtimme senare. Min tid blev supergod kände jag, så jag läste lite ur Mrs Dalloway. Virgina är en grym författare och boken ska vara färdigläst snart. Det var i alla fall ett riktigt bra träningspass. Jag var bra, särskilt bra om man tänker på att jag steg upp klockan sex, gick i skolan och jobbade direkt efter det. Jag var tröttis. Och ni vet ju att jag itne sover alltför mycket. Idag har det körts i 110 igen. Kom hem från lucia-övningen för en liten stund sen. Det blir nog bra det där ska ni se. Facebook.gruppen alex skapat är ganska stor. Jag blir så glad lalalalala. Och lucian ska sjunga ja!
Och imorgon har vi svenska nationella! YES! (Det roliga är att jag tycker det ska bli kul på riktigt, ni vet, jag älskar att skriva).

Inga kommentarer: