tisdag 28 oktober 2008

Jag ska skriva i min bok

Jag måste skriva min bok innan sagan blir för lång.

Okej. Nej. Ibland är det kanske bäst att aldrig veta allting. Särskilt när sanningen är fulare än fulaste elakheten. Nu vet jag mer. Nu vet jag mindre (om hur jag ska handla). Jag bryr mig för mycket om andra. Typ. (Känns konstigt att säga för det kan man väl egentligen aldrig göra - jo det kan man).

Men jobbet gick bra idag. Det var skönt. Och imorgon är det fotografering på unt! (Borde ringa tele2 för att jag har fått minst 100 spänn för mycket i mobilräkning. Jag pallar inte. Varför kan de inte bara göra rätt, så man slipper tjafsa massa?)

3 kommentarer:

Anonym sa...

fin bild liksom, så lugn liksom...

Anonym sa...

fin bild, så lugn liksom...

Catharina sa...

Anonym: Jag gillar den också!