torsdag 30 oktober 2008

Vissa dagar är man bättre än vanligt

Igår föll jag med cykeln (jag har ont överallt - varför frågar alla hur det gick med cykeln men ingen hur det gick med mig?), jag hann inte till körrepet, mitt hår var risigt på fotograferingen och jag fick vänta alledeles för länge (mitt tålamod är inte det bästa alltid). Idag försov jag mig till klockan ett! Missade körrep nummer två, glömde bort min supersmarta förmiddagsplan, missade tiden och dessutom har jag inte hunnit städa än. Men jag hade iaf jätteroligt på jobbet och vann dubbelt upp (jag är bara sur på mig själv för att ingenting går som planerat - jag är överplanerad och då får inte impulsiviteten plats utan att planen spricker smash)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det med dig cattis!!!
jag ramlade också med cykeln idag. vi får berätta våra ramlingshistorier på måndag

Anonym sa...

ja, men du har ju knappt nämt det gumman! fast jag har snackat med dig nu... älskar dig kompiis!

Catharina sa...

Anna: Det gick bra, jag lever med blåmärken, fast min arm är lite paj :P
Anonym: mhm!