tisdag 14 oktober 2008

Lalalalala. Jag har humörsvägningar. HAHAHA. Hahahahahahaha. Haha, det är helt sjukt vad jag vill skratta och skratta och skratta. Och jag skrattar med mig själv framför datorn som värsta fåniga nörden. Men jag älskar att vara nörden som stickar och pratar om oväsentligheter. Det är så skönt att inte bry sig. Jag bryr mig inte ett skit vet du. Jag känenr mig fri som en fågel och jag cyklar supersnabbt på min cykel, förbi allihopa som värsta proffset, nej men jag tänkte bara säga att jag skippar försök nummer två på ki yoga (jag somnade ändå förra gången, plus att jag frös för att man knappt rörde sig) för jag drar på café med kusselinen. Lalalalalalala. Sing with me!

Haha. Nej jag borde inte publicera det här. Hahaha ni kommer bara skratta det gör ni alltid. Och vet ni när ni skulle skratta mest? När ni spanade in mig på föreningsfotona! Jag asgarvar. Det ser helknas ut. (Alex: Men du ser i alla fall rolig ut). Sa jag att jag köpt en ny miniminiliten blå dator? Den är fett snygg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt inlägg. Älskar känslan att känna sig levande, lycklig och fri :)

Catharina sa...

gladys: jag känner mig så mest hela tiden just nu, helt undebart! :)