lördag 18 oktober 2008

Muntligt är grejen

Varför oroar jag mig alltid innan en muntlig diskussion (kanske för att jag inte läser på något). Det roliga är att bara man kan prata så går det ju hur bra som helst. Vad tjafsar jag om? Debatten gick ju jättebra (jag var Obama, mot min kusin som var McCain, det var lite roligt. Komiskt, så typiskt oss.). Jag hade visserligen inte förberett mig, men tur att man är lite allmänbildad i alla fall. Och diet-diskussion gick också bra. Jag tyckte vår grupp var bäst. Det enda jag tycker är lite drygt är när man ska representeranågon annan och prestera på deras vägnar. Jag gillar inte tanken på att mitt framförande skulle komma att påverka andra människors förutsättningar. Det är därför jag föredrar att göra det mesta individuellt. Enklast. Nej nu har jag bråttom. Ska springa till tåget för vi ska till kista! Pling

Inga kommentarer: