torsdag 16 oktober 2008

Nej nej jag diskuterar aldrig, du tänker nog på en annan Cattis, kanske en som inte diskuterar nej

Nej demokraterna är inte på min sida idag känner jag. Tur att jobbet var det i alla fall. Det gick äntligen bra igen och jag satt bara där och stickade på min lila halsduk. Och nu sitter jag här och min hjärna är fullproppad av information så jag tror jag spricker. Det är konstigt att allt får plats. Ja, konstigt att jag inte glömmer mer (men jag har glömt att köpa batterier till miniräknaren i en vecka nu). Jag ska nog skjuta upp debatt-planeringen till imorn. Smart. Skitsmart. Vilken siuperbra idé. Vad bra jag är.

Okej. Det är något som är fel om man inte kan se Cattis framför sig i en debatt, eller hur? Det är något helt knas och vridet. Då har man inte fattat Cattis. Nej nej. Verkligen inte. Vilken Cattis är jag då? (Cattis som inte diskuterar VA VA)

Inga kommentarer: