måndag 20 oktober 2008

Släpp taget

Jag gillar det. Särskilt skorna. Jag hatar trasiga jeans, alltså jättetrasiga. Det ser bara dumt ut tycker jag, men de här gillar jag med lagningar och olika tyg. Det är natt och alla bangade vår vaken-vecka. Så jag kanske ska gå och sova ändå. Hela min plan krashade. Jag gillar inte oförutsedda händelser alltid. Och såna har det varit många av i helgen. Men allt blir bra. Jag gillar mest läget. Juste! Jag har köpt en vinterjacka också. Och två halsdukar; en vinröd mysig och en flashig fuskpäls. Annars försöker jag vänja mig vid tanken att vara hyperekonomisk. Jag har levt på kladdkaka och annat socker hela helgen. Kroppen gillar inte - friskis imorn!

(You put on quite a show, really had me going - but it's over now. do you get it?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

äntligen funkar de att komentera! härligt blogg, hurru! ;)

Catharina sa...

suse: tack du, undrar just varför det ínte funkade.