tisdag 25 november 2008

Idag är det den 25 november och (förutom att det är en månad kvar till juldagen - mihi) jag har namnsdag. Jag glömmer det jämt. Varför är det så svårt? Borde man inte komma ihåg det som sin egen födelsedag nästan? Tur att det var någon som kom på, och påminde mig i alla fall. För lucia avgörs imorgon så rösta ni bara! Men en annan sak jag har tänkt på är det där med mina skor. Mina borttappade skor. Jag förstår ingenting; ett och ett halvt par svarta ballerinaskor försvinner inte bara spårlöst sådär? Jag vill ha dem nu. Jag är ledsen, för jag fattar ingenting och de var mina favoriter. Någon har snott dem. Hemifrån va

Nu ska jag spela piano istället och skriva dagbok och mitt liv är inte tråkigt för att jag har en plan för en gångs skull jag känner mig bara jätteduktig och motiverad (jättejättebra) och ingenting kommer någonsin kunna hindra mig från att vara impulsiv och spontan ändå

Inga kommentarer: