måndag 24 november 2008

Det snöar bara

Det är kaos och olyckor överallt för att det snöar. Stackars busschaufförerna. Särskilt de som är sura när det är perfekt väder - typ varm höst. De lär ju lacka ur när de fastnar i uppförsbackar. Jag skull inte palla vara busschaffis. Dessutom kan jag inte ens köra bil än. Och imorgon är det en månad kvar till juldagen (och idag en månad kvar till julafton). Alldeles snart ska jag börja köpa julklappar, Åh vad mysigt jag längtar! Det ör slask på stora torget för de har såna där värmeledningar i marken och all snö hinner inte smälta bort ens (bara vi får snö på julafton). Jag älskar att det är vinter lalalalalala. Och allt är jättebra för jag har en plan. Vi ska sjunga julavslutningen! Haha. Vi vet inte vad vi har gett oss in på. Det kommer bli asroligt.

bild: unt.se

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag veet :O Btw röstade precis på dig igen ;D sötaste lucian nr 1