söndag 23 november 2008

dummis!

Den 22 november blev det vinter på riktigt. Den 23 november var en superbra dag, för det var idag. Och jag är bra på att blunda för verkligheten, men nu när jag tänker efter innebär den 23 november sjutton dagar kvar till nationella provet i Matte D (ni bara: sjutton dagar - skojar hon eller?) Problemet är att jag inte gjort någonting på hela året. Jag är sämst. Varför är jag så dum i huvudet ibland? Man kan faktiskt inte alltid göra precis som man känner. Nej. Jag tror jag ska fixa en plan (nehe?)

dumdumdumdumdumdumdum!

(hihi men en sak är ganska kul - det blir roligare med tiden. fast egentligen är jag inte så mycket för det längre. eller jo det är jag visst vad snackar jag om? allting är skoj fast kanske inte - jag får se vcad jag känner för. ibland är jag bra virrig alltså vad är grejen liksom? juste nu suddar vi vava men jag ska kanske sova istället.)

Inga kommentarer: