måndag 17 november 2008

Mmm

Jag känner på mig att det här kommer att bli en asbra veckan! Och den började perfekt - det ser minst sagt lovande ut. Jag är glad glad glad glad glad glad glad! Thank God it's monday (and I mean it)! Mmm.. monday! Mm (Dam-da-dam-da-dam-da-da-da-da-da-da-da-daa-da-da-da-dam!)

Jag känner mig lite som henne fast hon inte alls är som jag, fast jag gillar hennes kläder och alla färgerna på bilden. Jag var ledig från skolan idag så jag fikade med kristna skolgruppen och jobbade. Jag har tänkt på det där med att börja räkna matte snart. Ganska bra idé ändå. Men jag vill äta mera mat, men jag åt nyss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att läsa :D Nu blev jag också glad och sjuukt positiv till vecka. Nice!

Anonym sa...

Men cattis vad söt du är!
jag hoppas verkligen att du vinner :)
Som du säger den här veckan ska vi ha superduper kul. Den kommer bli asbra!